Plasmodent

plasmolifting arad clinica metzner

Plasmodent™ este o procedură unică, fără analog, bazată pe tehnologia terapiei PRP. Ea permite stimularea proceselor de autoregenerare în zonele şi ţesuturile problematice.

Se ştie că preparatele medicamentoase antibacteriene şi antiinflamatorii utilizate de stomatologia modernă au o eficienţă redusă, de cele mai dese ori doar reducând inflamaţia şi îmbunătăţind temporar hemodinamica, fără a stimula direct procesele de regenerare. Însă nu trebuie să uităm că ţesuturile din zonele respective sunt deja distruse structural, prin urmare fluxul de substanţe hrănitoare şi de celule „constructoare” este îngreunat, iar efectul obţinut va fi temporar şi slab pronunţat. Plasmodent™ este folosită cu success și într-o serie întreagă de proceduri stomatologice. Scopul acesteia este nu doar tratarea proceselor inflamatorii ale parodonţiului, ci şi declanşarea proceselor naturale de restabilire a culorii, formei şi structurii ţesuturilor gingivale şi prevenirea pierderii consistenţei ţesutului osos. Plasmodent este o metodă injectabilă de stimulare locală a proceselor de regenerare a țesuturilor folosită într-o serie largă de proceduri și afecțiuni stomatologice.

• Stoparea hemoragiilor gingivale
  • Reducerea mobilității dentare
  • Eliminarea halenei
  • Profilaxia afecțiunilor parodontale